Puisi cinta romantis







MENCINTAI ITU BUKAN BERARTI MEMILIKI







Aku mencintai mu,

seadanya diri mu tiada yang lain

nama mu indah terpahat di dalam hati ini…




Aku mencintai mu..

bersama kerinduan tiada bertepi

dari pagi yang indah hingga malam

yang nyaman tiada terhitung rindu ini





Aku mencintai mu,

dari segala kelebihan mu

dan dari segala kekurangan mu




Aku mencintai mu,

tiada yang dapat ku persembahkan

tiada kata berkias seindah rembulan malam

tiada kata berkias seindah terbitnya mentari..





Aku cintai mu,

tanpa mengharap diri mu menjadi milik ku abadi..

kerana aku mencintai mu dengan,

hati yang paling iklas..
hanya pada mu sayang!

kerana ku tahu,

Mencintai Itu Bukan Berarti Memiliki..





Dan Semoga cinta ku akan setia hanya pada mu..








INGIN BERSAMAMU





Aku tak prnah ingin melupakan dirimu.

Apalagi benci.
Sekian masa sekian cerita tlah kita lewati.

Suka dan duka brsama.

Sungguh berat untuk kulupakan.

Sangat tak mungkin untuk benci.

Karena kau sangat berkesan.

Karena kau sangat mendalam.

Percayalah kekasihku.

Hanya satu kau kasihku.

Dan hanya satu inginku.
Hidup bersama denganmu.

Posting Komentar

0 Komentar